joi, 27 ianuarie 2011

Childhood




It was and still is one of the most prized treasures that no one can take you from your soul that thrives in increasingly more.
My childhood is the most important thing I got in this life.
Thinking about how I live it fully, to share with my friends and all the nature that I can offer some various games.
I will not stand in front of the computer screen light to play, I'll go out and discover the wonders that I takes me to dreamland.
My childhood is a very beautiful, we all would like a child, I still consider myself a kid, because I am still one.


                                                           Translate(Traducere)
A fost si inca mai este una dintre cele mai pretuite comori pe care nimeni nu ti-o poate lua din sufletul tau in care infloresti din ce in ce mai mult.
Copilaria mea este cel mai important lucru pe care l-am primit in aceasta viata.
Ma gandesc  cum sa mi-o traiesc din plin,sa o impart cu prietenii mei si cu toata natura care imi poate oferi anumite jocuri felurite.
Nu voi sta in fata ecranului luminos al calculatorului sa ma joc,ma voi duce afara si voi descoperi minunile ca ma poarta spre lumea viselor.
Copilaria mea este una foarte frumoasa,am tot ce si-ar dori un copil,eu inca ma consider o copila,deoarece inca sunt una.                                                   BY STAN MADALINA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu